Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

 

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

  1. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

  1. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

 

OLIWER KSIĘŻYCKI CONSULTING
OS.OSIEDLE KALINOWE 1B M.6
62-090 ROKIETNICA K. POZNANIA

Zwrot towaru

 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

 

OLIWER KSIĘŻYCKI CONSULTING
OS.OSIEDLE KALINOWE 1B M.6
62-090 ROKIETNICA K. POZNANIA

Zwroty przyjmujemy tylko, jeśli odeślesz produkt w stanie nienaruszonym.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

Informacje dotyczące internetowego systemu rozstrzygania sporów na podstawie art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów):

Komisja Europejska zapewnia konsumentom możliwość rozstrzygania sporów w handlu internetowym zgodnie z art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów), na jednej z platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) służy jako miejsce, gdzie konsumenci mogą próbować osiągnąć pozasądowe porozumienia w sporach wynikających z zakupów oraz umów na usługi w Internecie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl