Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.


3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Mitea
Jana Pawła II 3
48-100 Głubczyce

 

 

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres oraz e-mail wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Mitea 
Jana Pawła II 3
48-100 Głubczyce

 

Zwroty przyjmujemy tylko, jeśli odeślesz produkt w stanie nienaruszonym z dowodem zakupu.
Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które znajdowały się w podróży dłużej niż 7dni. 

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni. 

Wszelkie koszty transportu ponosi Kupujący.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą
płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
karty płatniczej Zamawiającego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl